Hoe kunnen we je helpen?

Ik krijg de melding dat ik in het buitenland zit, terwijl ik in Nederland ben. Wat nu?

Als je je in Nederland bevindt en je krijgt toch een buitenlandmelding, heb je wellicht een buitenlands IP-adres dat nog niet is omgezet. Providers kopen namelijk regelmatig IP-adressen uit het buitenland en zetten deze om voor Nederlandse gebruikers.

Wil je zien of je een buitenlands IP-adres hebt: 

  • check dan hier wat je IP-adres is
  • kijk hier of dit een buitenlands of Nederlands IP-adres is

Indien je een buitenlands IP-adres blijkt te hebben, kan het maximaal twee weken duren totdat deze is omgezet naar een Nederlandse. Elke week is er een update bij zowel de bedrijven die de IP-adressen beheren en opkopen als bij RTL.

Mocht dit probleem zich blijven voordoen, neem dan contact met ons op via het vragenformulier.

 

 

Was dit antwoord nuttig voor jou?

Meest gestelde vragen